Höjdpunkten var Darin



"Höjdpunkten blev när tvåan från Idol 2004, Darin, äntrade scenen och stans kader av
yngre damer började trängas nedanför scenen.

Han fick igång publiken under sitt korta framträdande, Darin Zanyar, med rötter i
Kurdistan och aktuell med albumet Flashback som släpptes i december 2008.
Under våren har "See U at the Club", "Runaway" och "What If" släppts digitalt.

Hela Lilla Torget var fullpackad med publik. Inte ens en sardin hade lyckats klämma
sig in i den skocken, men alla fick chansen att både se och höra Darin, som i slutet
rent av fick publiken närmast scenen att dansa. Det var liksom drag i låtarna.
Tolvskillingsmarken 2009 var avklarad och alla gick hem."

För hela artikeln läs här

Bild 


Kommentarer
Postat av: Carma

Ett kort på mig och Darin från Tolvskillingsmarknaden

ligger på min blogg ;-)

Inte den nästa men men...

Ha det!



2009-06-01 @ 18:56:07
URL: http://carma80.blogg.se/
Postat av: Carma ♥

Inte den bästa skulle de stå i min förra kommentar ;-)

Nja, vad tycker du själv???

Bilden är ju inte alls bra (miffobild på mig iaf)...

Ha en bra dag!

2009-06-03 @ 12:09:24
URL: http://carma80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0