Darin pratar skånska...

Darin förföljd, byter nummer. Under snart 5år som jag klippt och färgat Darin så har han bytt nr över 20 gånger eftersom det är alltid nån som får tag i hans nummer och ringer nonstop.När jag ringer hemligt till honom så svarar han lite kort och ibland med dialekt:) tex när taxin ringde honom för några dagar sen så svarade Darin med jätte skånsk och dansk dialekt blandad för att om det var fans som ringde så kunde han lura dom men sen när han kom ner till taxin och dialekt försvann så tittade taxi chaffören konstigt på honom så Darin var tyst under resan haha. Nu har jag gått på bandet i 45min för att det är den enda träningen jag får utföra. Ska hem nu. Hörs snart kyss






Blogginlägg hämtat ifrån Bobby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0