Darin - P3 chatt

Darin och Hanna

jossan: kan du spela nåt instrument??
Darin: lite piano, det hjälper när jag skriver låtar

Elin89: hej darin, vad skulle du jobba med om du inte var artist?
Darin: låtskrivare

Bea: Hej Darin! Vad tänkte du när du fick höra om Michael Jacksons död?
Ända sedan idol vet vi ju att han varit din stora idol!
Darin: Jag blev väldigt ledsen och chockad... Jag såg fram emot hans sista konserter,
men som tur är såg jag honom live en gång på ullevi

Kristina: Vad influeras du av för musik idag?
Darin: allt möjligt, just nu lyssnar jag mycket på one republics nya skiva,
rihannas nya låt är även bra!

Viktor: Ska du turnera runt i Sverige i sommar?
Darin: Det har jag inte bestämt än, vi får se...

Johanna: Darin! Vad säger din familj om att du blivit så känd?
Darin: Dem gillar själva musik, så de tycker att det är spännande och kul.

Sophie: Vad är det finaste ett fan har gjort för dig?
Darin: Tatuerade in en av mina låt-titlar (like no one) på armen

Lina: Hejsan. kände du redan när du var liten att du ville bli artist eller har det
liksom vuxit fram?

Darin: Redan när jag var liten, har alltid varit min största hobby

Annelie: Vad är din favorit film?
Darin: bourne identity filmerna är riktigt bra..

Erika: Vilken av dina låtar du skrivit är du nöjdast med själv?
Darin: foolish heter den, även runaway

Börje Epäilys: Skulle du tänka dig att sjunga duett tillsammans med Celine Dion,
Andrea Boccelli och Sarah Brightman om du skulle få ett sådant erbjudande från
någon av deras agenter?

Darin: Why not... de är alla väldigt bra sångare/sångerskor

Kirunaida: Hur tycker du att du förändrats som person sen din medverkan i idol?
Och vad är det viktigaste du lärt dig om mnniskor i din omgivning sen du blivit känd

Darin: Sen jag började med musiken på det här sättet har jag blivit en bättre låtskrivare,
bättre på scen...man lär sig alltid nya saker. Men man får även lära sig att inte lyssna på
kritik för mycket heller, ta in saker och ting som folk skriver på rätt sätt vare sig det är positivt eller negativt

LÄNK

Kommentarer
Postat av: josefinestrandh

Fin blogg, bevaka gärna min med. :) puss!

2009-11-06 @ 12:07:37
URL: http://mydailylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0