Darin - UNT.se / Melodifestivalen 2010



Darin debuterar i Melodifestivalen, som tävlingens första joker - och det var låten som fick honom att nappa.

-Första gången jag hörde den fick jag feeling, säger han. Darin Zanyar kunde inte låta bli. "You·re out of my life" - en mörk och melankolisk poplåt - fick grepp om 22-åringen direkt.

-Den är hookig, första gången jag hörde den fick jag feeling. Jag kände att det var en låt man gillar direkt. Det är en ballad fast i midtempo-takt.

Melodifestivalens tävlingsproducent Christer Björkman är nöjd.

-Jag har haft ögonen på honom sedan han var med i vårt jubileumsprogram 2005 och knockade hela den svenska artisteliten med "Det gör ont". -Sedan dess har jag försökt varje år. Men det har inte funkat med tajming och det har inte funkat med rätt låt. Nu satt alla pusselbitarna. Det här är en superhit.

Läs vidare HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0