SVT tjatade - i fyra år

Att Nöjesbladet hann avslöja Darin som joker innan det offentliggjordes av SVT gick inte artisten förbi. ”Jag såg det faktiskt på nätet i morse”, säger han.

Att Nöjesbladet hann avslöja Darin som joker innan det offentliggjordes av SVT gick
inte artisten förbi. ”Jag såg det faktiskt på nätet i morse”, säger han.

Foto: eric roxfelt

Darin efter Nöjesbladets avslöjande :Därför ställer jag upp i schlagern 2010
Han har sagt nej och åter nej.
Men fyra år av uppvaktning och övertalning har äntligen gett resultat.

– Tiden har kommit nu, säger Melodifestivalklare Darin.



Läs klart artikeln HÄR


Kommentarer
Postat av: Angelika - Resan mot kilorna

Ja han kommer nog att vinna hela melodifestivalen tror jag :D



Jag älskar verkligen hans tolkning av viva la vida..



hoppas allt är bra med dig, du har en bra blogg :)

2009-11-04 @ 14:46:47
URL: http://femtonextra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0