I min Ipod



Darin Zanyar, 22
Gör: Artist,kom 4a i Melodifestivalen
med You're out of my life



We are the people - Empire of the sun

Jag har lyssnat på den här låten i ett år nu
och tröttnar inte, jag får energi varje gång
jag hör den. Vill jag bli på bra humör är
den här låten perfekt

Boston - Augustana

Den här är en av mina absoluta favoritlåtar,
den är väldigt fin. Det är en låt jag ofta
lyssnar på när jag bara vill njuta av musik,
ta det lugnt och tänka

Soilder of love - Sade

En ny cool och härlig låt av Sade, hon
har verkligen ett eget sound som jag
gillar. Låten har ett härligt gung tack
vare de coola trummorna samtidigt som
hon har en stämma som får mig att
koppla av


/Mathilda Vahlund - Amelia nr. 9

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack så mycket för singeln! Den spelas varm nu :)

2010-04-22 @ 18:57:00
URL: http://erikssonlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0