Darin - Jag är mest glad för jag gick vidare













Foto: Sven Lindwall

En omtumlad och trött Darin sprutade champagne på efterfesten efter
att ha gått direkt till Globen tillsammans med Timoteij.
- Jag är mest glad för att jag gick vidare. Jag var väldigt nervös,
det kunde gått hur som helst, säger han.


Darin var en av de första artisterna som anlände till efterfesten, och inför fotografer
och journalister öppnade han en falska champagne som sprutade upp i taket och
delvis på artisten själv. På frågan om det skulle bli en vild fest svarade han:
- Lite grann kanske. Jag är mest glad för att jag gick vidare. Jag visste inte hur det
skulle gå, Alcazar var grymt duktiga till exempel så jag var väldigt nervös.
Det kunde gått hur som helst, säger Darin som berömmer Timoteij som var de som
fick flest röster.
- De är vädligt duktiga. Det var en skön låt som man kan gunga med till,
sade Darin innan han fortsatte festa.

LÄNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0