"Jag vågade inte tro det"



Darin glad över finalplatsen

Darin låg på allas läppar i den nervösa väntan på vem som skulle knipa
finalplatsen i Globen.
Men Måns Zelmerlöw sa Timoteij.De tog finalplatsen.
Men Darin fick den andra.

– Jag vågade inte tro det, säger Darin till Nöjesbladet som fick första
intervjun med stjärnan.

Med låten ”Kom” har de kommit ända till finalen i Globen.

– Refrängen följer med dig hem, äter upp maten kylskåpet och slaggar i din säng
med skorna på. Du blir inte av med fanskapet, skrev Markus Larsson om låten.

Kanske hade han rätt. Kanske var det därför låten fick flest röster i Göteborg i kväll.

– Det är det här som kallas schlagerskräll!, sa en av upphovsmännen när han intervjuades
av Måns Zelmerlöw.

Men Darin var aldrig borträknad. Han hade en till chans att komma direkt till Globen
och han fick den.

– Jag är så glad. Det känns helt oroligt. Jag vågade inte tro det, säger Darin till Nöjesbladet.

Hur ska du fira i kväll?

– Jag ska festa, med mitt skivbolag och mitt managment.
Vi ska ha så roligt nu – vi ska fira!


LÄNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0