Så ska Darin vinna Melodifestivalen


Nu är det bara två veckor kvar till den stora finalen i Melodifestivalen. FRIDA träffade Darin som är finalklar för att ta reda på vem som är hans största hot och hur han ska göra för att vinna klabbet.
Hur ska du göra för att vinna?
– Jag ska bara göra mitt bästa och mer än så kan man inte göra. Jag ska gå upp och försöka bli ett med låten, musiken och publiken. Det är en djup och känslig låt, det är viktigt att få folk att känna det.  

Kommer du ändra något i numret, byta kläder eller slänga in några dansare?
– Ja, jag kommer göra några ändringar, men inga dansare. Jag ska ändra några saker, men inte för mycket. Det är viktigt att det håller ihop med låten så att det känns som att det passar in. Men några småsaker blir det ändring på.

Vem ser du som ditt största hot?
– Alla har så olika låtar, det finns ingen som är så lik min. Det är verkligen olika stilar på alla låtar och artister, så det är svårt att säga.
De är klara för final:
Andreas Johnson
Salem Al Fakir
Eric Saade
Ola
Darin
Timoteij


Från FRIDA.se

Kommentarer
Postat av: sarah

varför tog du bort alla snygga bilderna på honom?!

jävligt bra blogg!

2010-02-25 @ 21:28:55
Postat av: Bloggen om Darin

Sv: Tack!, jag tog bort dem pga. att Darin själv hade tagit bort allt gällande dem bilderna ifrån hemsidan (darin.nu) och dessutom fotografen ifrån sin egna hemsida (pysse.com). Förstod inte riktigt varför dem gjorde så. Därför valde jag ta bort mitt inlägg om bilderna för att ligga på säkra sidan :S

2010-02-26 @ 12:10:59
URL: http://darinzanyarblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0