Projektarbete

Jag vill egentligen inte att bloggen ska vara personlig överhuvudtaget, utan fungera som en informationblogg. Men tänkte bara visa upp ett projekt jag arbetat med under en längre tid, vid namn - Vad är ett event och hur går ett event till? En kvällsspelning med Darin

Där jag svarat på frågeställningen, medverkat under en hel dag på Nalen och Darins Com Hem Sessions spelning samt ska ställa ut en del fotografier tagna därifrån.












Tillsist vill jag bara avsluta med att tacka följande personer:

Nina Kerola, Daniel Gidlund, Darin Zanyar, Niklas Thorsell, Charlotta Streiffert, Christian Bergenstråhle, Nathalie Pentler och Julia Andersson.


/Bloggen om Darin, Cassandra Hemdal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0