Jubel med Darin i strålkastarna

Darin i korridoren bakom scenen i Studio 4. Foto: Helen Ling.
 

De fans i publiken som jublade mest på Musikplats Stockholms jubileumskonsert tillhörde sångaren Darin. När han ställde sig på scenen hördes visslingar och applåder.

 

Darin har precis kommit tillbaka från London där han har varit och jobbat. Han samarbetar med låtskrivare i England och USA.

 

– Det gör inget för jag älskar att resa. Man hinner inte se så mycket, men jag hann iallafall dra förbi Big Ben innan jag stack, säger Darin efter sitt uppträdande i Musikplats Stockholm.

 

I programmet framförde han bland annat låtarna Runaway och Love killer och möttes av stora applåder och jubelrop från de fans som tagits sig till Musikplats Stockholms stora gratiskonsert i Radiohuset.

 

För första gången spelade han desstom sin nya singel live. Mamma Mia fick verkligen igång publiken i Studio 4.

 

– Det är en singel och jag vet inte riktigt när jag släpper en ny platta, säger Darin.

 

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=103&artikel=5870730


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0