Darin till "Sommarkrysset" – med en superlasershow

Darin tänker inte spara på krutet i ”Sommarkrysset” i kväll.
Foto: Lina Boström Einarsson
 

I kväll får piloterna hålla sig borta från Gröna Lund.

Då ställer sig Darin på scenen i ”Sommarkrysset” – med sin superlaser.

– Om den riktas fel kan den träffa dem i ögat helt enkelt, säger Christer Andersson på TV4.

 

I går fick TV4 igenom sin blixtbokning – i kvällens ”Sommarkrysset” kliver Darin Zanyar, 25, upp på Stora scenen på Gröna Lund.

– De ringde för två dagar sedan och frågade så det kom lite spontant, säger han.

 

"Har tagit tid"

Och det sparas inte på showkrutet. Hans lasershow har krävt tillstånd från både Strålsäkerhetsmyndigheten och Transportstyrelsen.

– Det är därför det har tagit tid att få till den här bokningen. Det är en hel apparat för att få använda sådana laserlampor utomhus, om de riktas fel kan det träffa piloter i ögonen helt enkelt, säger TV4:s exekutive producent Christer Andersson.

 

Nytt intro i showen

Dessutom har Darin special­gjort ett nytt intro för spelningen i programmet.

– Om jag gör något vill jag göra det fullt ut. Jag vill inte göra något halvdant.

Annars jobbar han nu för högtryck och skriver låtar till sin nya platta – efter att ha skrotat sitt helt färdiga album i våras.

– Jag kände att jag kunde göra bättre ifrån mig. Nu är jag inne i ett flow, jag räknar med att skivan är klar i början av nästa år.

 

/Andreas Hansson

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article15307606.ab

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla http://www.videofy.me/m3vnu23l/606713 , vore snällt om du kollade på denna video eller andra av mina video, för jag tjänar pengar på detta så de vore roligt om du kollade fast du inte gillar eller så klicka ba :))

Det är Darin som jag har filmat!

2012-08-26 @ 17:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0