Timoteij och Darin om sin glädje



Timoteij var glädjechockade efter skrällkvällen då de otippat fick
flest röster och knep en plats i Globen.
- Jag kan inte fatta det än, jag bara gråter, säger en av tjejerna.

Ingen hade räknat med att tjejgruppen Timoteij skulle ha någon chans -
men tjejerna charmade tittarna totalt och gick direkt till Globen. I en intervju
i Eftersnacket på SVT Play berättade gruppen om sin glädje.

- Det känns helt underbart, helt sjukt. Jag kan inte fatta det än, jag bara gråter.
Vi har haft mediaförbud under veckan så vi har inte haft någon koll på hur
snacket gått, sade en av tjejerna.

Även Darin, som också gick direkt till Globen, var lättad och glad.
- Jag var så nervös innan, nu känns det helt sjukt bra. I kväll ska jag parta
med alla som har stöttat mig, sade han.

LÄNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0