För alla er som undrar vad Darin gör ;)

Som ni alla vet så har Darin inte varit inne på darin.nu på rätt länge nu och alla saknar honom och längtar så mycket över att datummen ska komma upp och ett nytt dagboksinlägg etc...men gissa vilka kommentarer jag fick av en läsare =)

"Hej!
Ser att du gillar Darin;-)
Gick förbi honom igår då jag hade hämtat min dotter på dagis:-)
Han var rätt kort tyckte jag och lite halv gömd under sin keps;-)
de du;-)
Han bor ju här i Råcksta som jag också gör;-)"

"Klart du får skriva det jag skrev:-)
Synd att jag ine tog nå bild va:-) hihi
Ja nu vet ni vart han e:-)
Hemma och tar det lugnt"


Kommentarer
Postat av: Lina

Kul att veta. :)

2009-05-05 @ 15:02:36
URL: http://aboutlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0