Darin hyllade Michael Jackson "Skönt att få göra det"


Från "Sommarkrysset", där Darin hyllade sin idol Michael Jackson. Foto: Mia Lindh

Darin hyllade sin idol Michael Jackson i gårdagens "Sommarkrysset" i TV4.
"Man in the mirror" och "Billie Jean" var några av pärlorna i Jackson-medleyt
på Gröna Lund.

- Det kändes jättekul att göra en Michael Jackson-tribute.
Det var skönt att få göra det här, jag har velat göra det
sedan han gick bort. Han var en stor idol.
Så det var roligt att få hedra honom.
Vad har han betytt för dig?
- Väldigt mycket, musikaliskt och dansmässigt. Det har
 han nog gjort för de flesta. Han har format dansen och
musiken vi har i dag, det är det jag har växt upp med.
Vad händer närmast för dig?
- Det kommer ny musik, men hur, var och när vet jag inte.
- Jag jobbar mycket med Redone, han kommer säkert
att vara med på framtida material.

LÄNK


Kommentarer
Postat av: sarahslifes

jag var där och såg han och han var sjukt grym

2009-08-10 @ 11:30:30
URL: http://www.sarahslifes.devote.se
Postat av: FREJA KNUTSSON

det där sista är så sjukt kul å höra:D!

2009-08-10 @ 13:11:00
URL: http://guilibe.blogg.se/
Postat av: Fanny 13år Din största fan! <33 =)

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!! =) <33 Du, Darin... Jag beklagar med den där Jacksons död =( Jag vet hur det känns för att din största idol är ju Jackson och min största idol är du, Darin!! Om du skulle dö då skulle jag bli helt gaaaaaaaaalen! Jag skulle va me på din begravning och sånt allitng... Ps. Jag gillar dina låtar skit mycket och framförallt är det Why does it rain och You`re out of my life!!! Du kan uttrycka dina känslor i din vackra röst och texter <33 =) jag såg dig i Umeå 2004 när du sjöng på en scen!! Du hade utstrållring där!!! ILOVEYOU Du får inte sluta vara artist!! Ps. Kan du inte sjunga i Umeå igen?? Please! Du Darin, Jag är din största fan!!! Du är den bästa människa som jag älskar!! ILOVEYOU! Kramizar och pussar av Fanny

2010-05-07 @ 20:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0