Cute Darin/Dog

hej hej

Har varit hemma med Darin och min pojkvän hela dagen. Musik, mat, musik, äta igen och musik. Tänkte slå mig ner i soffan nu och göra det jag gör bäst. Rita lite nakna brudar. Ritar nästan bara tjejer nuförtiden. Väldigt kräsen är jag också. Brett mellan ögonen ska de ha, hög panna och väldigt smala. Helst ska de ha alvöron också.. Alv öron .. Oj vad jag ville ha det som liten.. Satt jämt under lektionerna och vek in dem ihopp om att de skulle formas därefter.. Men de gjorde de aldirg.. Några år senare frågade jag min tandläkare om han kunde fila mina hörntänder så de blev spetsiga. Det kunde man visst. Men inte på en så söt flicka som mig själv. Vilka sjuka ideal man har. Tur att alla inte tycker som en själv...



Blogginlägg hämtat ifrån

DaniKarlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0