OMG!!!

Ikväll hjälpte Sindre mig med att sortera min garderob och vi lyckades fylla 2 sopsäckar med klader so ska slängas och ges bort, vart även massa kläder som åker ner i källaren..... Det var så mycet att fixa så sindre fortsatte hemma hom mig medans jag åkte iväg till Samuels födelsedagfsfest som han hade hemma hos sin tjejkompis Satu....

Samuel fyllde 23 år idag och jag råkade glömma bort det helt, Michael sa till mig att det var idag och då ringde jag och grattade, haha Samuel sa till mig att nån måste ha sagt det för att imorse så kom han hem efter skolan med jätte god frukost till mig och jag fattade inget. Brukar vara tvärtom att jag borde bjudit på frukost eftersom det är hans dag men men jag är smått stressad och inte bästa minnet då..

Samuel är verkligen en av världens snällaste kille som jag nånsin träffat, finns inte många som honom i detta land.....

puss och grattis igen babyplutt

Samuel och snygga Anna går i samma klass haha 2 dockor i klassen

Samuels vänner i ormgrop :-)

Vi hade jätte trevligt på hemma festen men drog senare vidare till Cafe Opera och kvällen förtsatte där men för min del helt nykter ikväll eftersom jag inte blivit av med min förkylning och har så ont i ryggen....

På cafe Opera så hade vi skoj med Novell och Darin som skålade och firade Samuel....

Novell är grym inom musik branchen, Darin, samuel, jag och vänninna till Darin som jag glömde namnet på

Samuel med Sofia och Michael

Darin sa tidigare ikväll att han tänkt på mig,,,, åh va kul sa jag då :-) Han hade saknat mina magiska fingrar och jag såg det eftersom han gått i mössa ett tag nu så i veckan är det dax för klippning igen, det var några månade sen jag klippte honom och värför jag inte klippt Darin på ett tag är för att han ska lanseras i USA snart och ska ha lite längre hår till dess men nu kan han inte gå utan mössa haha... Antar att ni tjejer och killar gillar DARIN???

Själv tycker jag han är grymmast på det han gör :-)

Ja ja jag får väl lägga mig nu, ska upp tidigt på viktigt möte imorgon bitti sen jobbar nån timma och efter det ska jag på rehabilitering

godnatt puss


Blogginlägg hämtat ifrån Bobby


Kommentarer
Postat av: josefine

Så sjukt kul för Darin! =)

2009-05-08 @ 22:55:32
URL: http://nazanem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0