Darin feat. Owe Thörnqvist - Julie



Vill du leka kurragömma så
De är cool
Det får väll pågå
Tiden spelar ingen roll ändå
För din värld, är värd att uppnå

Julie, Julie sig mig vart tog du vägen?
Gå inte bort igen, nej vänd och kom tillbaks till mig
Julie, Julie, öppna din själ sig mig och kom
Jag finns jämt här för dig
om du finns här för mig

Don´t you notice how I look at you?
Are you playing hard to get to?
Oh, I don´t care ´cause you are worth my time
And I swear my tensions are true
Julie, Julie when will you notist me?
Don´t pass me by, just turn around and come to me
Julie, Julie open your eyes and see
I´m here forever and that´s how it´ll allways be
Julie oh oh
Julie, Julie yeah

Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Heej! :D

Fy vilken fin bild på rosen!

Hoppas allt är bra med dig och att du har haft en toppenbra helg! :D xD

Han en fortsatt bra söndag, och många kramar från mig ;>

2009-10-11 @ 17:49:04
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Tobias

Han är inte så bra som han var i idol längre...



Så bygger du upp en egen Internetverksamhet - 1000hemsidor.com!

2009-10-11 @ 17:50:47
URL: http://1000hemsidor.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0