Spotlife Most Wanted 11/8 - 2010 DARIN



Panelens motivering:

Darin är den perfekta popartisten. Sveriges svar på MJ och 23 år gammal släpper han snart sitt femte album. Darin är Spotlifes Most Wanted och vi har fem Darin signerade Lovekiller singlar. Först till kvarn. Maila [email protected] . Vinnarna presenteras under morgondagen.

Hej Darin, du är spotlife Most Wanted idag hur känns det?
Det känns jättekul!

Bloggar du?
Nej, inte riktigt men jag uppdaterar ganska ofta mina fans på min Facebook fansida

Vilka bloggar läser du själv?
Jag följer tyvärr ingen blogg nu, men jag kanske borde börja!?

Finns det någon bloggare du gillar extra mycket?
Mitt grymma fan Cassandra som har hand om ”bloggen om darin”

Du släpper en skiva inom kort, hur skulle du beskriva den?
Egna melodier och texter och även produktion på vissa låtar, det är ett nytt sound, pop/rock/r&b blandat i ett, stora låtar blandat med lugna låtar.

LÄNK



Kommentarer
Postat av: Nor

En sån fantastisk bild på Darin <3



Kul att han nämnde dig, du måste vara skitglad ju haha :D

2010-08-12 @ 12:11:47
URL: http://friendpower.blogg.se/
Postat av: Hero

kul grymma Cassandra! :)

2010-08-21 @ 20:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0