Darin - Kommentarer från pressen

___
Pressen har fått höra låtarna nu. Tobbe Ek:

"Jag är så fnissig av Timotejs tuggummipop att jag inte fattar att Darins
midtempoballad gått igång. You're out of my life doftar r n´ b och Darin
sjunger om att det gör ont att göra slut om jag fattar texten rätt.

You're out of my life now it's to late to say I'm sorry.

När sticket kommit och Darin tar i irefrängen vaknar låten.
Det här är en låt där Darin får ta i när han sjunger och det andas pojkbandspop
som komemr få flickorna att skrika när han framför den.
Men jag behövde till sticket innan den hitytade hem hos mig."


Mattias Dahlstöm (DN) :
"Midtempo-pojkbandsballad som sitter som smäcken.
Man vill instinktivt slänga upp en tändare i luften och låta armen gunga
fram och tillbaka.

Kommer förmodligen också växa på scenen. Särskilt avslutningen."
_______________________________________________________________________

GP's Nöjesblogg:
"Så kom den då. Tony Nilssons starkaste låt. Darin gör den här snygga
pojkbandsballaden med närmast Ronan Keatingsk exakthet och
med tonsäker höjning. I det här sammanhanget borde Darin vara
finalklar redan nu.
"

___________________________________________________________________________

Andreas Nunstedt:
Darin var storfavorit innan SVT drog igång sin uppspelning för världspressen
nu på kvällen. Efter uppspelningen har det knappast ändrats




Läs om bla. Darin bidrag och rep på Tobbe Eks blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0