Veckorevyn tar en åktur med Darin

Vart ska vi?
Vi åker till Berlin via Danmark och vidare till Paris och sen till Barcelona. Det är en tur jag brukar ta, det tar en vecka. Jag älskar roadtrips!

Har vi en fet bil eller?
Just nu har jag en volvo C30, men jag vill hellre att vi åker i en Audi TT med feta högtalare.

Vem kör?
Jag, jag älskar att köra bil.

Och så sköter vi stereon?
Hm, nej, det gör jag också. Jag brukar bränna blandskivor innan jag drar iväg, eller så kopplar jag in min iPhone. Just nu är favoritlåten 'Good life' med One republic.

Är det okej om vi äter godis och glass i bilen?
Ja, jag brukar också äta i bilen ibland. Snabbmat oftast.

Oj, nu fick vi punka, byter du däck?
Ja, det gör jag, tror jag ....

Nu blev vi fult omkörda av en gammal fiat...
Kanske att jag svär, men jag kommer inte att försöka rejsa bilen. Men jag blir riktigt irriterad om någon stannar nära bakom.

Brukar du klanta dig i trafiken?
Jag blev ju a med körkortet förut när jag körde för snabbt, så nu kör jag väldigt lagligt.

Där är en polis, nervös?
Ja, det tror jag alla blir. Jag brukar sakta ner lite och skärpa till mig.

Vi ska till Ikea nästa helg, får vi låna din kärra?
Ja, ni på veckorevyn får självklart låna, jag litar på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0