Darin "Jag och Maja klickade som fan"


Darin har fortfarande kontakt med Maja Ivarsson.(Stella Pictures Scanpix)

 


Darin berättar detaljer från inspelningen av 'Så mycket bättre' i en intervju med David Hellenius under en pressträff för höstens program i TV4.(Miranda Karlsson Nyheter24)

 


Darin avslutade dagen med sin version av Pugh Rogefelds låt 'Stockholm'.(Miranda Karlsson Nyheter24)

 


Darin tar ton i 'Allsång på Skansen'.(Scanpix)

 

Darin trivdes med det kvinnliga sällskapet under inspelningen av 'Så mycket bättre'.

 

När Darin Zanyar, 25, tidigare i år fick förfrågan om att medverka i nya säsongen av succéprogrammet 'Så mycket bättre' behövde han inte fundera länge.

 

— När jag fick höra vilka som skulle vara med så kände jag: fan va häftigt! Det var väldigt många artister och jag kände att det skulle bli skitkul att få göra om deras låtar, berättar Darin på en pressträff för höstens program i TV4.

 

Trots att det ryktats om hektiska inspelningsscheman och draman bakom kulisserna avslöjar Darin att han kom väldigt bra överens med de andra deltagarna – speciellt vissa.

 

— Det var en skön stämning och jag klickade med de allra flesta. Tajtast var jag med med Maja. Vi klickade som fan. Vi har samma typ av humor, hon är lite galen och har väldigt mycket energi, avslöjar han med ett stort leende.

 

Sångaren berättar även att han har hållit kontakten med flera av de andra artisterna.

 

— Jag har träffat en del efter inspelningarna. Linda, Maja och så har jag sms:at lite med Magnus Uggla och Pugh.

 

/Mimmi Lexander

http://noje.se.msn.com/kandisnytt/photopage.aspx?cp-documentid=251100597#image=1

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0