Chatt med Darin SVD.se

 
Frippe:Hur ser dina karriärsplaner ut framöver?
Darin: Om 2 dagar släpper jag min nya platta Exit, så jag har fokuserat mycket på albumet den senaste tiden och nu framöver ska jag förbereda mig inför sverige konserterna i april.
 
Fi@lott@:Går det att försörja sig på musik i Sverige? Har du planer på att flytta utomlands?
Darin: Ja, det går det. Jag trivs bra i Stockholm!
 
Elvira:Vilken var den roligaste covern att göra under "Så mycket bättre"? Och vilken är du mest nöjd med?
Darin:Jag såg fram emot att sjunga En apa som liknar dig väldigt mycket, eftersom det är en låt jag själv lyssnat på en del tidigare
 
Fanny J:Vad e det coolaste ett fan gett dej? kram du är bäst!
Darin:Jag har fått massor av häftiga presenter, men jag fick ett armband för några månader sen som ska bringa bra energi, den har jag alltid på mig.
 
Mars:Hur känns det att vara tillbaka igen ? Jg tycker det är så skönt att du alltid är dig själv, jag har avgudat dig sen 2004 och gör det fortfarande och är så imponerad över att du faktiskt har fötterna på jorden :)
Darin:Tack! Det känns bra, otroligt kul att det går bra. Jag har ju tagit pauser mellan flera av skivorna tidigare och det behövs för att den nya musiken ska kännas fräsch o ny :)
 
Jonathan, 11 år:Hej, vilket fotbollslag i England håller du på? Jag håller på Liverpool.
Darin:Manchester United
 
Stina:Något hände med hela ditt uttryck när du sjöng på svenska i "Så mycket bättre". Kommer vi att få höra mer på svenska från dig?
Darin: Inte omöjligt!
 
Cassandra:Varför har du döpt din kommande skiva till "Exit"?
Darin:För albumet känns som ett steg från mitt förflutna in det nya, en ny era för mig
 
Erika:Måste berömma dig för det man hört av nya skivan. Så fruktansvärt bra! För några år sedan sa du att run away och foolish var de låtarna du var mest nöjd med. Hur är det nu?
Darin: Tack! Vad kul att du gillar. Mina favoriter nu finns på den kommande plattan, Same Old Song, Surrender och F Your Love
 
Jules:Vad gör du när du inte håller på med musiken?
Darin: Jag reser så fort jag kan, jag gillar att se och uppleva nya platser, äventyr, bila, dyka... Gillar även mat...mår riktigt bra av god mat!
 
Julia Elsa:Jag älskar att sjunga och skulle vilja göra det på en annan nivå? Vilka är dina tre bästa tips för att utveckla sin sång?
Darin:Du måste från början kunna sjunga någorlunda bra, sen kan du utveckla det genom att sjunga ofta, ta sånglektioner och sjunga det som passar din röst, så den kommer fram på rätt sätt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0